DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Page 2 of 18 Previous  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Milli810 on Mon Dec 07, 2009 5:54 pm

^fasho good lookin out fam.. just repp'in it for da Mitten 810 FLI CITY
avatar
Milli810
Member
Member

Number of posts : 7

View user profile http://www.modernsoundproductions.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Nygee on Mon Dec 07, 2009 6:26 pm

FLI CITY! lol.. so.. does anybody listen or bother to read when I promote my people on this site? I told yall about Milli and Industry Shady with DJ Skee all the time.. I posted his tracks.. lol

_________________
1st Semester Ent.
The L.Y.F.E. Music
avatar
Nygee
Moderator
Moderator

Number of posts : 2721
Age : 28
Location : Flint, MI - Phoenix, AZ - Atlanta, GA

View user profile http://www.twitter.com/NygeeLIVE

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Illuminated One on Mon Dec 07, 2009 6:27 pm

Nygee wrote:FLI CITY! lol.. so.. does anybody listen or bother to read when I promote my people on this site? I told yall about Milli and Industry Shady with DJ Skee all the time.. I posted his tracks.. lol

lol yes, thats the reason i asked for the release date cuz i been checkin for it lol

_________________
I'M GOOD WITH MY INSANITY AND FEVERS CAUSE 'PAC LOOKING FROM HEAVEN SAYING "THEY AIN'T UNDERSTAND ME EITHER"
avatar
Illuminated One
Admin
Admin

Number of posts : 4519
Age : 33
Location : Detroit

View user profile http://southernstylebeatz.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 6:49 pm

Guess we all agree on gc's rank spot? lol or is someone gunna stand up & say its bullcrap LOL
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Illuminated One on Mon Dec 07, 2009 6:51 pm

um... no comment ... lol

_________________
I'M GOOD WITH MY INSANITY AND FEVERS CAUSE 'PAC LOOKING FROM HEAVEN SAYING "THEY AIN'T UNDERSTAND ME EITHER"
avatar
Illuminated One
Admin
Admin

Number of posts : 4519
Age : 33
Location : Detroit

View user profile http://southernstylebeatz.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 6:53 pm

Boo!!
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Illuminated One on Mon Dec 07, 2009 6:55 pm

lol i agree with ya list, but i havent heard everyone on it

and i have never been a fan of GC, i want to hear something from him i like though

and when he have Spyda on the track it always helps lol

_________________
I'M GOOD WITH MY INSANITY AND FEVERS CAUSE 'PAC LOOKING FROM HEAVEN SAYING "THEY AIN'T UNDERSTAND ME EITHER"
avatar
Illuminated One
Admin
Admin

Number of posts : 4519
Age : 33
Location : Detroit

View user profile http://southernstylebeatz.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 6:57 pm

Chief Black wrote:GNR!!!!!! Rofl Rofl Rofl Rofl Rofl Rofl Rofl Rofl Rofl LMFAO!!!!!!!!! Ayo I'm Laughin' Because This Guy Listed Me!!!!!! Wait Lemme Make This Clear..... I Appreciate Being Listed But I Don't Consider Myself A Rapper Bruh... I Told Y'all The Only Reason Y'all Heard Anything From Me Was Due To A Request To Post A Track & That Lil Bullshit Wit That Kid (Not My Lil Homie J.) But For The Most Part I Haven't Heard Anything From Most Of These Cats So I Can't Judge... & You Put GC Last???!!! Wowwwww.. I Thought That Was Ya Homie???!!! J. Tha Kidd At #10!!!! He Deserve It, Tha Lil' Homie Been Grindin' Congratz Homie....

haha you can't be mad tho... u ranked higher than GC... like everyone should be shocked that gc at the bottom right? or am i wrong? lol hehe
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 6:58 pm

But damn everyone taking this very well.. im actually surprised.. i though it start a WAR.... lmaooo
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by The Remedy on Mon Dec 07, 2009 7:08 pm

Its fair. it is all about the shit u listed... careful people... rems gonna be creepin up top real soon!

_________________

The King Of The Bay
avatar
The Remedy
Moderator
Moderator

Number of posts : 2425
Age : 28
Location : Santa Clara/408/Bay Area!

View user profile http://myspace.com/thesavrem

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 7:10 pm

lol ^

ima add a flash player with everybody's songs on it. cuz im seeing alot of "Never Heard Of" crap lol
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 7:12 pm

there's a few people i forgot as well. ill add them later tonight..
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Nygee on Mon Dec 07, 2009 7:18 pm

DJ UnReaL wrote:But damn everyone taking this very well.. im actually surprised.. i though it start a WAR.... lmaooo

lol if anything it made everyone want to step their game up.. I havent been recording but I have been writing.. I'm sure you'll like the shit I put out when I get back in the booth

_________________
1st Semester Ent.
The L.Y.F.E. Music
avatar
Nygee
Moderator
Moderator

Number of posts : 2721
Age : 28
Location : Flint, MI - Phoenix, AZ - Atlanta, GA

View user profile http://www.twitter.com/NygeeLIVE

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 7:45 pm

Very Happy
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Illuminated One on Mon Dec 07, 2009 7:47 pm

lol give it some time ... someone gonna be on and start drinkin then turn into a keyboard gangsta and say fuck everyone! lol

i hope not, but thats the norm usually lol

_________________
I'M GOOD WITH MY INSANITY AND FEVERS CAUSE 'PAC LOOKING FROM HEAVEN SAYING "THEY AIN'T UNDERSTAND ME EITHER"
avatar
Illuminated One
Admin
Admin

Number of posts : 4519
Age : 33
Location : Detroit

View user profile http://southernstylebeatz.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 7:48 pm

shit!! i hope so.. i wanna see some battles...
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Illuminated One on Mon Dec 07, 2009 7:56 pm

DJ UnReaL wrote:shit!! i hope so.. i wanna see some battles...

oh yea thatd be nice too lol

_________________
I'M GOOD WITH MY INSANITY AND FEVERS CAUSE 'PAC LOOKING FROM HEAVEN SAYING "THEY AIN'T UNDERSTAND ME EITHER"
avatar
Illuminated One
Admin
Admin

Number of posts : 4519
Age : 33
Location : Detroit

View user profile http://southernstylebeatz.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Milli810 on Mon Dec 07, 2009 9:13 pm

Milli810 Vs. Jon Connor

<-- By Popular Demand
avatar
Milli810
Member
Member

Number of posts : 7

View user profile http://www.modernsoundproductions.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 9:21 pm

uh oh haha
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Farq on Mon Dec 07, 2009 9:23 pm

1-Tito Lopez
2-KL
3-J The Kidd
4-BizNiz Kid
5-Jon Connor
6-LS
7-Nygee (That GC Diss WAS HELLA ENTERTAINING)

My list.. I kno I kno Im Harsh
Excluding the Canadian shit, i posted

Farq
Member
Member

Number of posts : 1069

View user profile http://ca.youtube.com/user/FarqDesigns

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 9:25 pm

Farq wrote:1-Tito Lopez
2-KL
3-J The Kidd
4-BizNiz Kid
5-Jon Connor
6-LS
7-Nygee (That GC Diss WAS HELLA ENTERTAINING)

My list.. I kno I kno Im Harsh
Excluding the Canadian shit, i posted

true dat.. ima add Ozz to the list later tonight.. him & a few others i totally forgot about lol
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Milli810 on Mon Dec 07, 2009 9:25 pm

^^naw it wont happen, i'm jus gassin it...dat'd confuse da city
avatar
Milli810
Member
Member

Number of posts : 7

View user profile http://www.modernsoundproductions.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 9:26 pm

DJ UnReaL wrote:
Farq wrote:1-Tito Lopez
2-KL
3-J The Kidd
4-BizNiz Kid
5-Jon Connor
6-LS
7-Nygee (That GC Diss WAS HELLA ENTERTAINING)

My list.. I kno I kno Im Harsh
Excluding the Canadian shit, i posted

true dat.. ima add Ozz to the list later tonight.. him & a few others i totally forgot about lol

Nygee - What Happened To GC

http://limelinx.com/files/277a1f043ab2a5b9f72bee5f7219c7f1

lol


Last edited by DJ UnReaL on Mon Dec 07, 2009 9:27 pm; edited 1 time in total
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Farq on Mon Dec 07, 2009 9:27 pm

Oh yeah and I like J The Kidds 1st tape more then the 2nd by a small edge.
Since we're being honest
2nd was too calm but deff told as story as stated in the title

Farq
Member
Member

Number of posts : 1069

View user profile http://ca.youtube.com/user/FarqDesigns

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Johnnie Butters on Mon Dec 07, 2009 9:32 pm

whoever got diss tracks.. post em up... old or new.. post em..
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: DJ UnReaL's SSB Rapper/Artist List Top to Bottom

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 18 Previous  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum