lmao.. gud battle funy shit

View previous topic View next topic Go down

lmao.. gud battle funy shit

Post by D.N.A. on Sun Feb 21, 2010 5:27 pm



;BarneyKill)
avatar
D.N.A.
Member
Member

Number of posts : 122
Age : 35

View user profile

Back to top Go down

Re: lmao.. gud battle funy shit

Post by Illuminated One on Sun Feb 21, 2010 5:54 pm

not dope enough to rap for money LOL

_________________
I'M GOOD WITH MY INSANITY AND FEVERS CAUSE 'PAC LOOKING FROM HEAVEN SAYING "THEY AIN'T UNDERSTAND ME EITHER"
avatar
Illuminated One
Admin
Admin

Number of posts : 4519
Age : 32
Location : Detroit

View user profile http://southernstylebeatz.com

Back to top Go down

Re: lmao.. gud battle funy shit

Post by J The Kidd on Sun Feb 21, 2010 9:45 pm

lol half of the battles on grind time arent...

_________________
@JTheKiddMUZIK
avatar
J The Kidd
Admin
Admin

Number of posts : 12671
Location : Nevada

View user profile http://www.myspace.com/xlionlinex

Back to top Go down

Re: lmao.. gud battle funy shit

Post by Johnnie Butters on Sun Feb 21, 2010 9:55 pm

that black dude on the left is nuts... thats how u fuckin Rhyme... like g shit.. ya take notes... i no its a battle n shit but damn,... see how claim & controling he is... that white dude all over the place with so much aggression & no control...
avatar
Johnnie Butters
Admin
Admin

Number of posts : 11135
Age : 29
Location : Miami, FL

View user profile http://Satisfyer.com

Back to top Go down

Re: lmao.. gud battle funy shit

Post by Nygee on Sun Feb 21, 2010 10:21 pm

lol that was dumb.. they was both spittin some hot shit but I just wasn't feeling it. none of it was worth money if you ask me

_________________
1st Semester Ent.
The L.Y.F.E. Music
avatar
Nygee
Moderator
Moderator

Number of posts : 2721
Age : 27
Location : Flint, MI - Phoenix, AZ - Atlanta, GA

View user profile http://www.twitter.com/NygeeLIVE

Back to top Go down

Re: lmao.. gud battle funy shit

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum